ŠKODA z nagrodą Effie
ŠKODA z nagrodą Effie za kampanię „Wszystko, co ważne”
ŠKODA po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie laureatów Effie Awards – największego konkursu marketingowego na świecie. Jubileuszowa, dwudziesta gala, odbyła się 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Importer odebrał statuetkę w kategorii Motoryzacja za kampanię pod hasłem „ŠKODA. Wszystko co ważne”.
ŠKODA z nagrodą Effie po raz kolejny
Effie nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania jak również wysokie wyniki biznesowe. Nagrodzona kampania ŠKODY obejmowała części wizerunkową oraz produktową. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów: KODIAQ i OCTAVIA. W kampanii uwypuklono jeden z głównych celów producenta. Chodzi oczywiście o udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców. Przyznające nagrodę jury doceniło również zmianę wizerunku marki ŠKODA, jaka dokonała się na przestrzeni ostatnich lat.
– Statuetka Effie to wyróżnienie, które w pełni potwierdza efektywność kampanii marketingowych, które prowadzi ŠKODA. To także kolejny dowód na to, że jako lider rynku, ale także inicjator wielu nowatorskich działań kreatywnych niezmiennie pozostajemy blisko naszych klientów. Wsłuchujemy się oczywiście w ich potrzeby i przekładamy je na konkretne rozwiązania – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA.